REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej www.inkroom.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
- Program realizowany jest od dnia 04.10.2025r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
- Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
- Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: inkroom.warszawa@gmail.com
- 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Uczestnik – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający konto na Platformie Zakupowej pod adresem www.inkroom.pl.
- Organizator – INK ROOM Klaudia Sikora. z siedzibą przy ul. Nocznickiego 28/201, 01-948 Warszawa, NIP: 1182201985, adres elektroniczny: inkroom.warszawa@gmail.com (dalej: „Organizator”).
- Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.
- Platforma Zakupowa – Platforma zakupowa do składania zamówień dostępna pod adresem www.inkroom.pl za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Produkty oraz brać udział w Programie Lojalnościowym. Dostęp do Platformy Zakupowej chroniony jest przez indywidualne login i hasło dla każdego Użytkownika. Za pośrednictwem konta w Platformie Zakupowej Uczestnik ma dostęp do aktualnej listy rabatów wraz z ich wartością punktową, stanu konta punktowego oraz zasad Programu Lojalnościowego.
- 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez Platformę Zakupową.
- Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego zakładając konto na Platformie Zakupowej.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
- 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
1) za każde pełne 100 zł netto wydane na zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w Platformie Zakupowej sprawdzić ilość uzyskanych Punktów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Platformę Zakupową Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez wystawienie opinii o Produkcie na Platformie Zakupowej (1 opinia = 1 Punkt)
- Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.
- 5. Nagrody
- Przyznanie Uczestnikowi nagrody bądź nagród w Programie Lojalnościowym i określenie ich rodzaju uzależnione jest od ilości uzyskanych przez Uczestnika punktów w trakcie Programu i prawidłowego wykorzystania (wymiany) tych punktów w czasie.
- Po zebraniu odpowiedniej liczby Punktów, Uczestnik otrzymuję nagrodę w postaci rabatu procentowego. Zebranie 10 punktów uprawnia do otrzymania rabatu na kolejne zamówienia w wysokości 3%. Zebranie 20 punktów uprawnia do otrzymania rabatu na kolejne zamówienia w wysokości 5%. Prawo to jest realizowane samoczynnie, jeżeli Uczestnik nie chce z niego korzystać winien wyartykułować to Organizatorowi.
- Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
- Liczbę zgromadzonych punktów oraz listę produktów, które może uzyskać za punkty, Uczestnik zobaczy po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie, w zakładce: Twoje Zamówienia.
- 6. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail inkroom.warszawa@gmail.com.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z INK ROOM obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do: 1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych. 2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres inkroom.warszawa@gmail.com. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. 8. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
- 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: inkroom.warszawa@gmail.com lub też pisemnie na adres Organizatora (INK ROOM Klaudia Sikora, ul. Nocznickiego 25/201, 01-948 Warszawa). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- 8. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (INK ROOM Klaudia Sikora, ul. Nocznickiego 25/201, 01-948 Warszawa) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: inkroom.warszawa@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- 9. Postanowienia końcowe
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.). 3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.